ОСОБЛИВОСТІ Й ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИЗАЙН-ОСВІТИ У СВІТІ

Автор(и)

  • Анна Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196640

Ключові слова:

Дизайн-освіта, зарубіжний досвід, український дизайн, підготовка дизайнерів, навчальні курси, design education, foreign experience, Ukrainian design, training designers, training courses.

Анотація

У статті представлено аналіз дизайнерської діяльності в розвинутих країнах світу та значення дизайн-освіти на сучасному етапі. Визначено позитивні особливості змісту та методики навчання дизайну у процесі професійної підготовки фахівців у розвинених країнах. На основі досліджень сформульовані окремі аспекти впливу дизайнерської освіти зарубіжжя на розвиток та удосконалення вітчизняної дизайн-освіти, як сприйняття підвищення якості підготовки українських фахівців дизайнерського профілю.

В статье представлен анализ дизайнерской деятельности в развитых странах мира и значение дизайн-образования на современном этапе. Определены положительные особенности содержания и методики обучения дизайна в процессе профессиональной подготовки специалистов в развитых странах. На основе исследований сформулированы отдельные аспекты влияния зарубежных стран на отечественное дизайнерское образование.

The paper presents an analysis of design activity in developed countries and the importance of design education today. Positive features of content and teaching methods in the design of professional training in developed countries. Based on research formulated some aspects of the impact of foreign countries for domestic design education.

Посилання

Чигарьоков В. Проектная культура и дети. Из опыта образования в Великобритании / В. Чигарьоков, А. Дижур. – М. : Техническая естетика, 1990. – 104 с.

Каримова И. С. Формирование проектно-образного мышления студентов специальности «Дизайн» средствами графики : монографія / И. С. Каримова. – Благовещенськ : Амурский гос. ун-т, 2006. – 199 с.

Генисаретский О. И. Проектная культура и концептуализм. Социально-культурные проблемы образа жизни и предметной среды / О. И. Генисаретский. – М. : ВНИИТЭ, 1987. – 327 с.

Даниленко В. Дизайн України в європейському вимірі ХХ століття / В. Даниленко. – К. : Феніус, 2012. –11 с.

Фурса О. Розвиток дизайн-освіти в Україні і Зарубіжжі: Історико-порівняльний аспект: порівняльна професійна педагогіка / О. Фурса. – К. : [б. в.], 2011. – 118 с.

Специфіка дискурсу італійської моделі дизайну як загальновизнаного лідера світового дизайну // Гуманітарний вісник ЗДІА. – Випуск № 38. – 2009. – 138 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шевченко, А. (2020). ОСОБЛИВОСТІ Й ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИЗАЙН-ОСВІТИ У СВІТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196640

Номер

Розділ

Статті