ЗАСТОСУВАННЯ СТУДЕНТАМИ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Білецька

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196665

Ключові слова:

Стратегія, іншомовна професійна підготовка, теоретичний курс, майбутній вчитель іноземної мови, strategy, foreign languages professional training, theoretical course, future foreign language teacher.

Анотація

У статті з’ясовано сутнісну характеристику поняття «навчальні стратегії», метою яких є допомогти студентам усвідомлено контролювати навчання, щоб воно стало результативним, умотивованим і незалежним процесом. Здійснено аналіз класифікацій стратегій, які є ефективними для формування у студентів мовних спеціальностей ґрунтовних знань, умінь та навичок з дисциплін теоретичного циклу, що є складовою навчальних планів вищих навчальних закладів.

В статье дана характеристика понятия «учебные стратегии», цель которых состоит в том, чтобы помочь студентам осознанно контролировать обучение, чтобы оно стало эффективным, мотивированным и независимым процессом. Осуществлен анализ классификаций стратегий, которые являются эффективными для формирования у студентов языковых специальностей глубоких знаний, умений и навыков с дисциплин теоретического цикла, входящих в учебные планы высших учебных заведений.

The article is devoted to the characteristics of the term «learning strategies» aimed to help students to control their study consciously for making it effective, motivated and independent process. It also suggests the analysis of strategies classifications that are effective for the formation of deep knowledge and skills of languages departments students in the process of theoretical courses learning as a part of higher educational establishments curricular. Learning strategies are used by students to help them understand information and solve problems. A learning strategy is a person’s approach to learning and using information. Students who do not know or use good learning strategies often learn passively and ultimately fail in school. Learning strategy instruction focuses on making the students more active learners by teaching them how to learn and how to use what they have learned to solve problems and be successful.

Посилання

Бідюк Н. Формування іншомовної професійної компетентності у майбутніх вчителів іноземної мови в США / Н. Бідюк // Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи. – К., 2012. – С. 51–54.

Language Learning Strategies // My English Pages. – 2011. – November 22 [Electronic resource]. – Mode of access : http://myenglishpages.com/blog/language-learning-strategies/

O’Malley J. M., Chamot A., Stewner-Manzanares G., Kupper L., Russo R. Learning strategies used by beginning and intermediate ESL students / J. M. O’Malley, A. Chamot, G. Stewner-Manzanares, L. Kupper, R. Russo // Language Learning. – 1985. – № 35/1. – Р. 21–46.

Oxford R. L. Language learning styles and strategies : An overview [Electronic resource] / R. L. Oxford. – Mode of access : http://hyxy.nankai.edu.cn/jingpinke/buchongyuedu/learning%20strategies%20by%20Oxford.pdf

Rubin J. What the «good language learner» can teach us / J. Rubin // TESOL Quarterly. – 1975. – № 9 (1). – Р. 41–51.

Stern H. H. Fundamental concepts of language teaching / H. H. Stern. – Oxford, New York : Oxford University Press, 1997. – 592 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Білецька, І. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ СТУДЕНТАМИ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196665

Номер

Розділ

Статті