ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ СТОСУНКІВ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ НА ВИХОВНИХ ГОДИНАХ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Олеся Бойван

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196678

Ключові слова:

Гуманні стосунки, інформаційно-комунікаційні технології, виховні години, педагогічний вплив, великодушність, товариськість, тактовність.

Анотація

У статті приділяється увага проблемі використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі формування гуманних стосунків у студентських групах на виховних годинах. Дається ґрунтовна характеристика моральним якостям особистості: великодушності, товариськості, тактовності. Підкреслюється те, що інтеграція ІКТ у виховний процес значно підвищує його якість, збільшуючи можливості студентів здійснювати розширення власної індивідуальної траєкторії світосприйняття за допомогою різноманітних джерел інформації.

В статье берется во внимание процесс формирования гуманных взаимоотношений с использованием информационно-коммуникационных технологий в студенческих группах на воспитательных занятиях. Дается характеристика морально-личностным качествам: великодушию, тактичности, товариществу. Определено то, что интеграция ИКТ в воспитательный процесс значительно повышает его качество, увеличивая возможности студентов расширять собственную траекторию мировоззрения с помощью разных источников информации.

The article is devoted to the problem of formation of humane relations in the students’ groups using the informational-communicational technologies. The formation of humane relations in the students’ groups is the process of pedagogical influence on the cognitive-emotional sphere of young people, making them express some moral qualities. In the article some of the moral qualities such as: generosity, tactfulness, friendship are characterized in detail. It is underlined that the integration of the informational-communicational technologies into the bringing-up process together with the other educational technologies increase greatly the quality of the upbringing and help to form those mentioned moral qualities. Using the informational-communicational technologies the students can enlarge their individual outlook with the help of different Internet resources.

Посилання

Бойван О. С. Вивчення міжособистісних гуманних стосунків у колективі студентів транспортного коледжу / О. С. Бойван // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Сер. 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 9 (19). – С. 89–94.

Бойван О. С. Технологія формування гуманних стосунків у студентів навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації / Г. Д. Панченко, О. С. Бойван // Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. : Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2011. – Вип. 544. – С. 110–122.

Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: словник-глосарій / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. Є. Рак. – Львів : «СПОЛОМ», 2011. – 327 с.

Петров А. Е. Интернет в гуманитарном образовании : учебное пособие для вузов (под ред. Полат Е. С.) / А. Е. Петров, М. В. Моисеева, Е. С. Полат – 2001. – 272 с.

Полат Е. С. Педагогические технологии дистанционного обучения / Е. С. Полат. – М. : Академия, 2008. – 400 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бойван, О. (2020). ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ СТОСУНКІВ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ НА ВИХОВНИХ ГОДИНАХ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196678

Номер

Розділ

Статті