ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Ірина Горда

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196692

Ключові слова:

Моніторинг навчальних досягнень студентів з математики, мотивація, мотив, система взаємодії «студент-викладач», monitoring of students’ educational achievements in mathematics, motivation, motive, interaction system «student-teacher».

Анотація

У статті представлено модель проведення моніторингу навчальних досягнень студентів з математики у вищих аграрних навчальних закладах. Висвітлено результати експериментального дослідження особливостей взаємодії у системі «студент-викладач» під час проведення моніторингу навчальних досягнень студентів з математики. Зокрема, розглянуто деякі шляхи досягнення мети дослідження: формування зацікавленості та мотивації студентів в об’єктивних результатах моніторингових досліджень по визначенню рівня їх навчальних досягнень.

В статье представлена модель проведения мониторинга учебных достижений студентов по математике в высших аграрных учебных заведениях. Представлены результаты экспериментального исследования особенностей взаимодействия в системе «студент-преподаватель» во время проведения мониторинга учебных достижений студентов по математике. В частности, рассмотрены некоторые пути достижения цели исследования: формирование заинтересованности и мотивации студентов в объективных результатах мониторинговых исследований по определению уровня их знаний.

In the article the problem, which is connected with a need to measure and improve the quality of education in higher agrarian educational establishments, including mathematics, because mathematical disciplines are the basis for learning the most professional disciplines, forming qualitative general and professional training of students, is described. The development and implementation in higher agrarian educational establishments of monitoring system will help to solve this problem. The article presents the mathematical achievements monitoring model for students in higher agricultural education. The experimental studies results of the interaction in «student-teacher» during the monitoring of educational achievements of students in mathematics. We consider some ways to achieve the objectives of the study: the formation of interest and motivation of students in the objective results of the monitoring studies to determine the level of their knowledge’s.

Посилання

Алієва Т. О. Мотивація навчальної діяльності студентів як основа якості підготовки вчителів математики в умовах Болонського процесу / Т. О. Алієва // Наука і освіта. – 2008. – № 1/2. – С. 9–14.

Вовк Л. І. Розвиток якостей спеціаліста в процесі вивчення математики як один із шляхів мотивації студентів / Л. І. Вовк // Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. – Вип. 26. – Донецьк : Фірма «ТЕАН», 2006. – С. 34–38.

Грень Л. Н. Мотивация достижения успеха как условие формирования профессионального самопознания студентов / Л. Н. Грень // Філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2008. – № 1. – С. 43–51.

Гусак Л. П. Професійна спрямованість навчання математики у системі професійної освіти економістів / Л. П. Гусак // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. – 2006. – Вип. 30. – С. 58–61.

Ендеберя І. В. Дослідження мотивації в процесі професійного самовизначення студентів – психологів / І. В. Ендеберя // Наука і освіта. – 2008. – № 112. – С. 39–42.

Немов Р. С. Психология / Немов Р. С. – Книга 1. – М. : ВЛАДОС, 2006. – 420 с.

Новицька Л. І. Роль прикладних задач в системі професійної освіти фахівця-аграрія [Електронний ресурс] / Л. І. Новицька – Режим доступу: http://gisau/org.ua/conf/3/Novicka_13/doc. – Назва з титул. екрана.

Попова Г. П. Мониторинг качества учебного процесса: принципы, анализ, планирование / Попова Г. П., Размерова Г. А., Ремчукова И. Б. – Волгоград, 2006. – 125 с.

Скафа О. І. Наукові засади методичного забезпечення кредитно-модульної системи навчання у вищій школі : монографія / Скафа О. І., Лосєва Н. М., Мазнєв О. В. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2009. – 380 с.

Скафа О. І. Адаптація студентів до навчання як засіб підвищення якості математичної освіти в сучасному університеті / О. І. Скафа // Вища освіта України. – 2012. – № 3, т. 2, додаток 1: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – С. 355–362.

Шишов С. Е. Школа: Мониторинг качества образования / С. Е. Шишов, В. А. Кальней. – 3-е изд., испр., доп. – М. : Педагогическое общество России, 2000. – 320 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Горда, І. (2020). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196692

Номер

Розділ

Статті