КОМПЛЕКС ВПРАВ З РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЛЮРИЛІНГВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ганна Піскурська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196767

Ключові слова:

Комплекс вправ, професійна плюрилінгвальна компетентність, лексичні, рецептивні, умовно-комунікативні (медіативні), комунікативні (інтерактивні) вправи.

Анотація

У статті розглянуто питання розробки ефективного комплексу вправ для формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в умовах організованого навчання у вищій школі. Автором надано детальну характеристику системі спеціальних багатомовних лексичних, рецептивних, медіативних та інтерактивних вправ та наведено приклади кожного типу вправ.

В статье рассмотрена проблема разработки эффективного комплекса упражнений для формирования профессиональной плюрилингвальной компетентности будущих менеджеров внешне-экономической деятельности в условиях организованного обучения в высшей школе. Автором предоставлена подробная характеристика системы специальных многоязычных лексических, рецептивных, медиативных и интерактивных упражнений и приведены примеры каждого типа упражнений.

The article focuses on the problem of developing an effective set of tasks for the development of future International Business Managers’ professional plurilingual competence under conditions of organized training in the higher school. The special set of exercises is a series of multilingual tasks divided into sections according to a certain type of speech activity. The author provides a detailed characteristics of each type of lexical, receptive, meditative, and interactive tasks. Besides, the set of exercises is also divided into units according to the following professional topics: company structure; production and services; marketing; buying and selling; contracts and agreements; finance; business ethics. Such thematic and functional division of the set of exercises enhances students’ motivation towards language learning, contributes to the development of «code-switching» strategy, and eliminates psychological barriers while taking part in multilingual intercultural communication.

Посилання

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учебн. пособ. [для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.

Евдокимова Н. В. Концепция формирования многоязычной компетенции студентов неязыковых специальностей : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.02 / Евдокимова Надежда Вениаминовна. – Ставрополь, 2009. – 505 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [Відп. ред. С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Колядко С. В. Система упражнений, направленная на овладение специальной лексикой французского языка студентами неязыковых вузов (на примере подъязыка «Реклама») / Светлана Витальевна Колядко // Педагогическое мастерство: материалы IV междунар. науч. конф. – М. : Буки-Веди, 2014. – С. 231–234.

Малых Л. М. Введение в мультилингвальное обучение. Принципы сравнения языков : учеб. пособие / [науч. ред. Т. И. Зеленина]. – М. : ФЛИНТА : Наука, 2011. – 112 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / [Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с.

Мусаелян И. Ф. Комплекс упражнений, направленных на формирование языковой компетенции [Электронный ресурс]. / Мусаелян Инесса Феликсовна. – Режим доступа: http://www.intelros.ru/pdf/gumnauka/2014_02/10.pdf

Пассов Е. И. Сорок лет спустя, или сто и одна методическая идея / Пассов Ефим Израилевич. – М. : Глосса-Пресс, 2006. – 240 с.

Піскурська Г. В. Визначення поняття професійної плюрилінгвальної компетентності майбутнього фахівця / Піскурська Ганна Вікторівна. // Компетентнісно орієнтований підхід до освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Харків : ФОП Шейніна О. В. – 2014. – С. 174–176.

##submission.downloads##

Як цитувати

Піскурська, Г. (2020). КОМПЛЕКС ВПРАВ З РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЛЮРИЛІНГВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196767

Номер

Розділ

Статті