СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКА КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ МАРІЇ МОНТЕССОРІ

Автор(и)

  • Оксана Авраменко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196819

Ключові слова:

Особистість, дитина, соціалізація, соціальний розвиток, сензитивні періоди, person, child socialization, social development, senzytyvni periods.

Анотація

У статті розглядається сутність поняття «соціалізація» на основі теоретичного аналізу наукової психолого-педагогічної літератури, аналізується педагогічна система Марії Монтессорі. Визначається, що дошкільний вік – це сензитивний період для формування особистості дитини, набуття нею першого досвіду взаємодії з іншими дітьми, що в роки перебування у дошкільному навчальному закладі набуває особливого значення, а в подальшому визначає характер особистісної соціальної практики дитини.

В статье рассматривается сущность понятия «социализация» на основе теоретического анализа научной психолого-педагогической литературы, анализируется педагогическая система Марии Монтессори. Определяется, что дошкольный возраст – это сенситивный период для формирования личности ребенка, проявления первых опытов взаимо-действия с другими детьми, что в дальнейшем определяет характер личностной социальной практики ребенка.

The article deals with the essence of the concept of «socialization» on  the basis of theoretical analysis of scientific psychological and educational literature and analyzes of Maria Montessori educational system. Specifies that the pre-school age – is sensitive period for formation of the child, the entry into the first experience with the other children in the preschool years and further defines the nature of the personal social practices of the child.

Посилання

Дичківська І. М. М. Монтессорі: теорія і технологія / І. М. Дичківська, Т. І Поніманська. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2006. – 304 с.

Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. І. Поніманська – К. : Академвидав, 2006. – 456 с.

Сорокова М. Г. Система М. Монтессори: теорія и практика : учеб. пособие для студ. висш. пед. учеб. заведений / М. Г. Сорокова. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 384 с.

Montessori M. Kinder sind anders / М. Montessori. – Munchen, 1994. – 157 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Авраменко, О. (2020). СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКА КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ МАРІЇ МОНТЕССОРІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196819

Номер

Розділ

Статті