ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я ТА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Юлія Бойко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196827

Ключові слова:

Здоров’я, здоровий спосіб життя, ціннісне ставлення, мотивація, вітагенний досвід, ціннісні установки, health, healthy lifestyle, value attitudes, motivation, vitahennyy experience, values.

Анотація

У статті проводиться аналіз психолого-педагогічної літератури та досліджень науковців, які вивчали системний підхід до формування ціннісного ставлення до здоров’я та здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів. Визначена актуальність досліджувальної проблеми, виявлена орієнтація психолого-педагогічної науки на користь аксіологічного підходу та окреслено нові шляхи організації процесу навчання та виховання молоді згідно основ здорового способу життя.

Целью написания статьи является анализ психолого-педагогической литературы и исследований ученых, изучавших системный подход к формированию ценностного отношения к здоровью и здоровому образу жизни студентов высших учебных заведений. Определена актуальность исследуемой проблемы, обнаружена ориентация психолого-педагогической науки в пользу аксиологического подхода и поиска новых путей организации процесса обучения и воспитания молодежи согласно основ здорового образа жизни.

The purpose of this writing is to analyze the psychological and educational literature and research scientists who have studied the systematic approach to building value attitude to health and lifestyle university students. Defined relevance doslidzhuvalnoyi problems encountered psychological orientation – teaching science in favor of axiological approach and find new ways of learning and education of young people under the foundations of a healthy lifestyle.

Посилання

Брехман И. И. Валеология – наука о здоровье / И. И. Брехман. – М. : ФИС, 1990. – 208 с.

Зайцев Г. К. Якою повинна бути «Школа здоров’я» / Г. К. Зайцев // Валеологія. – 2001. – № 1. – С. 60–62.

Лавричева И. А. Формирование валеологической культуры студентов : автореф. дис. на стиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Лаваричева И. А. – Москва, 2003. – 20 с.

Оглоблин К. А. Отношение студентов УГПИ к здоровому образу жизни / Оглоблин К. А. // Материалы научно-практической конференции «Актуальные проблемы валеологии и профилактической медицины», 5–6 апреля, 2000 г. – Уссурийск : УГПИ, 2000. – С. 75.

Василенко В. А. Ценность и ценностное отношение / Василенко В. А. // Проблемы ценности в философии / под. ред. А. Г. Харчева. – М. : Наука, 1966. – С. 41–49.

Московченко О. Н. Системний підхід до оцінки здорового способу життя / Московченко О. Н. // Валеологія. – 1999. – № 2. – С. 14–18.

Бех І. Д. Виховання особистості / І. Д. Бех. – Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. – К. : Либідь, 2003. – 278 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бойко, Ю. (2020). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я ТА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196827

Номер

Розділ

Статті