МОНІТОРИНГ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • Яків Бойко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196828

Ключові слова:

Екологічна культура, екологічна освіта, США, учні старших класів, ecological culture, environmental education, the United States, high school students.

Анотація

У статті визначено критерії сформованості екологічної культури американських і українських старшокласників, розглянуті їх порівняльні характеристики, проаналізовано результати дослідження, розкрито тенденції екологічної освіти в зазначених країнах і висвітлено перспективний американський досвід, який вартує впровадження в систему виховання вітчизняних старшокласників. Особливої уваги приділено важливості використання проблемно-пошукового методу, виконання проектів і формування науково-процесуальних навичок в системі освіти США і України.

В статье определены критерии сформированности экологической культуры американских и украинских старшеклассников, рассмотрены их сравнительные характеристики, проанализированы результаты исследования, раскрыто тенденции экологического образования в указанных странах и освещено перспективный американский опыт, который стоит внедрение в систему воспитания отечественных старшеклассников. Особого внимания уделено важности использования проблемно-поискового метода, выполнения проектов и формирования научно-процессуальных навыков в системе образования США и Украины.

The article deals with the criteria of fostering ecological culture of American and Ukrainian high school students. In our research, such comparative characteristics are revealed. We made analysis of our results, defined trends of environmental education in these countries and highlighted promising American experience that was worth implementing in domestic education of high school students. Special attention was paid to the importance of problem solving method of teaching, project-based education and science process skills in Ukraine and the USA.

Посилання

Пустовит Н. А. Экологическое воспитание школьников в процессе обучения сельскохозяйственному труду : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Н. А. Пустовит. – К., 1989. – 24 с.

Король О. В. Формування екологiчної культури учнiв V–VI класiв у процесi вивчення iнтегративного курсу «Навколишнiй свiт» : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.03 «Корекційна педагогіка» / О. В. Король. – К., 1999. – 19 с.

Review Draft. Report on Washington State K-12 Environmental Education and Education for Sustainability 2008 Teacher Survey [Electronic resource] / Review Draft. – URL : https://www.k12.wa.us/EnvironmentSustainability/pubdocs/EE-EFSSurveyReport.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Бойко, Я. (2020). МОНІТОРИНГ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА АМЕРИКАНСЬКИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196828

Номер

Розділ

Статті