ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОВОЛОДІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДОВКІЛЛЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Лариса Зайцева

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196838

Ключові слова:

Методи математичної статистики, біноміальний розподіл, середня оцінка, контрольна група, експериментальна група, methods of mathematical statistics, binomial distribution, average mark, control group, experimental group.

Анотація

У статті висвітлено перевірку даних, отриманих у процесі експериментального навчання, здійснену за допомогою методів математичної статистики. Представлено синтез показників, отриманих на різних групах об’єктів під час педагогічного експерименту, порівняння розбіжностей між ними, аналіз фактів на основі висновків, до яких привели отримані результати. Доведено результативність науково-практичного оволодіння об’єктами природно-предметного довкілля дітьми старшого дошкільного віку та підтверджено існування виявлених залежностей.

В статье показана проверка данных, полученных в процессе экспериментального обучения, осуществленная при помощи методов математической статистики. Представлены синтез показателей, полученных на разных группах объектов во время педагогического эксперимента, сравнение расхождений между ними, анализ фактов на основе выводов, к которым привели полученные результаты. Доказана результативность научно-практического овладения объектами природно-предметного мира детьми старшего дошкольного возраста и подтверждено существование выявленных зависимостей.

The article shows the test of data obtained in the process of experiential learning, carried out with the methods of mathematical statistics. The synthesis of indicators derived from different groups of objects during the pedagogical experiment, the comparison of differences between them, and the analysis of the facts on the basis of the conclusions to which the results led are presented. The effectiveness of scientific and practical mastery of objects of the natural and objective world by children of preschool age is proved and the existence of the identified dependencies is confirmed.

Посилання

Гмурман В. Е. Руководство к решению задач по теории вероятностей и математической статистике / В. Е. Гмурман. – [9-е изд.]. – М. : Высшая школа, 2004. – 404 с.

Грабарь М. И. Применение математической статистики в педагогических исследованиях. Непараметрические методы / М. И. Грабарь, К. А. Краснянская. – М. : Педагогика, 1977. – 136 с.

Толбатов Ю. А. Математична статистика та задачі оптимізації в алгоритмах і програмах / Ю. А. Толбатов. – К. : Вища школа, 1994. – 299 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зайцева, Л. (2020). ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОВОЛОДІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДОВКІЛЛЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196838

Номер

Розділ

Статті