РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ-КУРАТОРІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Юлія Матвіїв-Лозинська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196865

Ключові слова:

Компетентність, викладач-куратор, виховна робота, вищий навчальний заклад туристичного профілю, підвищення кваліфікації, competence, teacher-curator, educational work, higher educational establishment of tourist profile, advanced training.

Анотація

У статті проаналізовано особливості розвитку компетентності викладачів-кураторів у процесі виховання майбутніх фахівців. Виявлено умови ефективної організації виховної роботи у вищому навчальному закладі туристичного профілю, зокрема її професійне спрямування, формування професійної культури та здатності до міжкультурного спілкування у полікультурному середовищі. Доведено доцільність впровадження спеціальних курсів для викладачів-кураторів в рамках підвищення кваліфікації.

В статье проанализированы особенности развития компетентности преподавателей-кураторов в процессе воспитания будущих специалистов. Выявлены условия эффективной организации воспитательной работы в высшем учебном заведении туристского профиля, в частности ее профессиональное направление, формирование профессиональной культуры и способности к межкультурному общению в поликультурной среде. Доказана целесообразность внедрения специальных курсов для преподавателей-кураторов в рамках повышения квалификации.

The article analyzes the features of teachers-curators’ competence in the education of future professionals. The conditions for effective organization of educational work in higher educational establishments of tourism profile were found, including its professional focus, the formation of professional culture and capacity for intercultural communication in a multicultural environment. The expediency of introducing special courses for teachers-curators was proved within the advanced training.

Посилання

Бабкіна М. І. Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / М. І. Бабкіна. – К., 2009. – 20 с.

Галєєва А. П. Організаційно-педагогічні умови виховної діяльності у вищому аграрному навчальному закладі : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.07 / Антоніна Петрівна Галєєва. – Дрогобич, 2009. – 256 с.

Педагогіка туризму : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закладів] / В. К. Федорченко, Н. А. Фоменко, М. І. Скрипник, Г. С. Цехмістрова. – К. : Слово, 2004. – 296 с.

Фоменко Н. А. Закономірності виховання в туризмі / Н. А. Фоменко // Педагогіка туризму / В. К. Федорченко, Н. А. Фоменко, М. І. Скрипник [та ін.]. – К., 2004. – 296 с. – Режим доступу : Ошибка! Недопустимый объект гиперссылки..

Чумак Л. В. Полікультурне виховання учнів середніх (5–8) класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / Л. В. Чумак. – Тернопіль, 2011. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Матвіїв-Лозинська, Ю. (2020). РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ-КУРАТОРІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196865

Номер

Розділ

Статті