ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА»

Автор(и)

  • Світлана Мисловська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196867

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології, професійні знання, методика проведення практичних занять, informatively-communication technologies, professional knowledge, methodology of realization of practical employments.

Анотація

Проведено аналіз сучасної системи освіти у ВНЗ України, який свідчить про необхідність створення засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) умов ефективного оволодіння студентами професійними знаннями, зокрема при вивченні ними дисципліни «Медична інформатика». Показана можливість і доцільність використання ІКТ при проведенні практичних занять під час вивчення дисципліни «Медична інформатика». Описана методика проведення практичних занять з дисципліни «Медична інформатика».

Проведен анализ современного образования в ВУЗ Украины, который свидетельствует о необходимости создания средствами информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) условий эффективного усвоения студентами профессиональных знаний, на примере изучения дисциплины «Медицинская информатика». Показана возможность и эффективность использования ИКТ при проведении практических занятий при изучении дисциплины «Медицинская информатика». Описана методика проведения практических занятий по дисциплине «Медицинская информатика».

Modern education in higher educational establishments of Ukraine has been analyzed, that testifies to the necessity of creation facilities of informatively-communication technologies (ICT) of conditions of the effective mastering by the professional knowledge students, on example at a study by them the «Medical informatics» discipline. Possibility and efficiency of ICT using are shown during realization of practical employments at the study of the «Medical informatics» discipline. Methodology of realization of practical trainings is described on discipline the «Medical informatics».

Посилання

Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров – педагогика третьего тысячелетия / В. П. Беспалько. – М. : Изд-во Московского психолого-социального института, 2002. – 352 с.

Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В. П. Беспалько. – М. : Ин-т проф. обр. РАО, 1995. – 336 с.

Гальперин П. Я. Психология как объективная наука / П. Я. Гальперин / под ред. А. И. Подольского / вступ. ст. А. И. Подольского. – М. : Издательство «Институт практической психологии), Воронеж : НПО «МОДЭК», 1998. – 480 с.

Гультяев А. К. Macromedia Authoware 6.0. Разработка мультимедийных учебных курсов / А. К. Гультяев. – СПб. : КОРОНА принт, 2002. – 400 с.

Гуревич Р. С. Організація баз даних у MS Access : навчальний посібник для учнів і студентів нетехнічних навчальних закладів / Р. С. Гуревич, Л. В. Жиліна, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2006. – 252 с.

Роберт И. В. Информационные технологии в науке и образовании / И. В. Роберт, П. И. Самойленко. – М., 1998. – 178 с.

Семенова Н. Г. Создание и практическая реализация мультимедийных курсов лекций : учебное пособие / Н. Г. Семенова. – Оренбург : ОГУ, 2004. – 128 с.

Скиннер Б. Ф. Наука об учении и искусство обучения / Б. Ф. Скиннер // Программированное обучение за рубежом. – М. : Высшая школа, 1968. – 275 с.

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. – М. : Изд-во МГУ, 1975. – 343 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мисловська, С. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196867

Номер

Розділ

Статті