НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Олена Моісеєва

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196868

Ключові слова:

Освіта, інтерактивні технології, інтерактивне навчання, учбовий процес, колектив, education, interactive technologies, interactive education, educational process, collective.

Анотація

У статті висвітлюються поняття технологій та інтерактивних технологій навчання як сучасних педагогічних технологій, необхідних для впровадження у вищі навчальні заклади. Обґрунтовується необхідність впровадження інтерактивних технологій у викладання дисциплін, що дозволяє докорінно змінити навчання у вищій школі. Головна увага зосереджена на тому, що одним із принципів гуманної педагогіки є принцип розвитку всіх студентів – і сильних, і слабких, що можливо в умовах співпраці студентів, різних за рівнем розвитку.

В статье рассматриваются понятия технологий и интерактивных технологий обучения как современных педагогических технологий, необходимых для внедрения в высшие учебные заведения. Обосновывается необходимость внедрения интерактивных технологий в преподавание дисциплин, что позволяет в корне изменить обучение в высшей школе. Главное внимание сосредоточено на том, что одним из принципов гуманной педагогики является принцип развития всех студентов – и сильных, и слабых, что возможно в условиях сотрудничества студентов, разных по уровню развития.

In the paper the concept of technology and interactive technologies as modern teaching technologies required for implementation in higher school are considered. The necessity of introduction of interactive technologies in teaching subject that allows radically change of teaching subjects in higher school is demonstrated. The main focus is the fact that one of the principles of humane pedagogy is the principle of all students’ development ‒ strong and the weak, which is possible in terms of collaboration of students with different levels of development.

Посилання

Алексич Т. М. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання : методичний матеріал / Т. М. Алексич // Англійська мова та література. – 2008. – № 13. – С. 2–4.

Вольфовська Т. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Вольфовська Т. // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 3–4. – C. 141–148.

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

Суворова Н. Інтерактивне навчання нові підходи / Н. Суворова. – М. : Прогрес, 2005. – 214 с.

Percival Е. A Handbook of Educational Technology / Percival Е., Ellington H. – London; N.Y., 1984. – P. 12, 13, 20.

##submission.downloads##

Як цитувати

Моісеєва, О. (2020). НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196868

Номер

Розділ

Статті