МЕТОДИЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ПРАВОЗНАВСТВА СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197129Ключові слова:
Пправознавство, правова компетентність студентів економічних спеціальностей, ефективність навчання, методичні умови.Анотація
Висвітлено питання ефективності навчання та визначено чинники, що на неї впливають. З огляду на узагальнення наукових досліджень запропоновано дефініцію поняття «методичні умови». Наголошено, що основним показником ефективності впровадження методики навчання правознавства студентів економічних спеціальностей є динаміка сформованості компонентів правової компетентності. Теоретичний аналіз навчання правознавства та практика його впровадження у ВНЗ дозволили виокремити низку методичних умов, урахування яких забезпечить ефективність процесу навчання правознавства майбутніх економістів.
Посилання
Блинов В. М. Эффективность обучения : методологический анализ определения этой категории в дидактике / В. М. Блинов. – М. : Педагогика, 1976. – 192 с.
Борисов А. Б. Большой экономический словарь / А. Б. Борисов. – М. : Книжный мир, 2003. – 895 с.
Педагогика : [учебное пособие для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей / под ред. П. И. Пидкасистого]. – М. : Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
Пометун О. І. Сучасний урок : Інтерактивні технології навчання: [навч.-метод. посіб.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
Психологія діяльності та навчальний менеджмент : [навч. посіб. / за заг. ред. : М. В. Артюшиної]. – К. : КНЕУ, 2008. – 336 с.
Школьник Г. И. К проблеме формирования потребности в знаниях учащихся / Г. И. Школьник // Воспитание у учащихся познавательной активности. – Волгоград, 1971. – С. 3–16.