ОСОБЛИВОСТІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА УМОВ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197150Ключові слова:
Урок української мови, початкова школа, застосування компетентнісного підходу.Анотація
У статті розкрито умови переорієнтації уроку української мови з домінуючої освітньої парадигми, що передбачає трансляцію знань та формування умінь, на володіння комплексом життєвих компетентностей як здатності учня до стійкої життєдіяльності, адаптації, реалізації в швидкозмінюваному світі.
Посилання
Бех І. Д. Компетентнісний підхід у сучасній освіті [Електронний ресурс] / Іван Дмитрович Бех. – Режим доступу : http://www.ipv.org.ua/component/content/article/8-beh/56-2012-09-04-22-32-
Иванов Д. О. Компетентнисный подход в образовании. Проблемы, понятия, инструментарий : учеб. метод. пособие / Д. О. Иванов, К. Г. Митрофанов, О. В. Соколов ; под ред. Е. Н. Обухова. – М. : АПК и ПРО, 2003. – 101 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 111 с. – (Бібліотека з освітньої політики).
Мальований Ю. Післямова до стандарту / Ю. Мальований // Шлях освіти. – 2005. – № 3. – С. 2–4.
Селевко Г. Компетентности и их класификация / Г.Селевко // Народное образование. – 2004. – № 4. – С. 138–143.
Философский енциклопедический словарь / гл. ред. Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалев, В. Г. Панов. – М. : Советская энциклопедия, 1983. – 840 с.