ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197153Ключові слова:
Педагогічні умови, професійна спрямованість, моделювання, мотивація, моніторинг, математична компетентність, майбутній інженер-будівельник.Анотація
У статті виділено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки, а саме: оптимальна збалансованість фундаментальної і прикладної складових математичної підготовки; наявність інформаційно-методичного забезпечення викладання курсу вищої математики; формування позитивної мотивації в процесі особистісно-орієнтованого вивчення вищої математики; застосування педагогічного моніторингу і методів контролю за якістю отриманих математичних знань. Розкрито суть кожної з виділених умов, проведено аналіз впливу на процес формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників.
Посилання
Иляшенко Л. К. Формирование математической компетентности будущего инженера по нефтегазовому делу : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Иляшенко Л. К. – Сургут, 2010. – 178 с.
Копетчук В. А. Професійна спрямованість навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Копетчук В. А. – Київ, 2009. – 252 с.
Петченко А. М. Фундаментальные науки в системе высшего образования / А. М. Петченко, А. С. Сысоев // Фундаментальна освіта ХХІ століття: наука, практика, методика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Харків : ХНУБА, 2013. – С. 133–135.