КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ ГРУПИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197239Ключові слова:
Колективна творча діяльність, педагогічна гра, професійно орієнтована особистість, методи активного навчання.Анотація
У статті висвітлено провідні ідеї колективної творчої діяльності студентів. Розкрито вплив педагогічної гри на формування професійно орієнтованої особистості. Виокремлено види ігор та їх особливості. Проаналізовано роль ігрової діяльності у формуванні сучасного фахівця, здатного знаходити нові методичні прийоми, що активізують навчання та розвиток активно-творчої особистості.
Посилання
Андреев В. И. Саморазвитие менеджера / В. И. Андреев. – М. : Народное образование, 1995. – 160 с.
Донець З. Про засоби виховання нової людини – «культурознавство» contra «культурології» / З. Донець // Вища освіта України. – 2002. – № 4. – С. 104–107.
Найдьонова Л. А. Рефлексивний потенціал професійної педагогічної спільності у визначенні етичної позиції сучасного вчителя // Творчість в технології виховання та навчання : зб. наук. пр. / редкол: І. А. Зязюн, В. В. Крижко, Н. Г. Нічкало, Т. І. Сущенко та ін. – Київ-Запоріжжя, 1998. – С. 167 170.
Лосев А. Ф. Знак. Символ. Миф. – М. : изд-во МГУ, 1982. – 479 с.
Пономарев Я. А. Психология творчества и педагогика / Я. А. Пономарев. – М. : Педагогика, 1976. – 280 с.
Проблемы педагогики творческого саморазвития личности и педагогического мониторинга : тезисы VІ Всерос. науч.-практ. конф., 22–25 июня 1998 года / Поволжское отделение РАО; Казанский гос. ун-т / В. И. Андреев (ред. кол.). – Казань, 1998. – 175 с.
Сова М. Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури / Сова М. // Рідна школа. – 2003. – № 4. – С. 13–14.
Сухомлинський В. А. Избранные педагогические сочинения : в 3 т. / сост. О. С. Богданова, В. З. Смаль. – М. : Педагогика, 1979. – Т. 1. – 560 с.; Т. 2, 1980. – 384 с.; Т. 3, 1981. – 640 с.