ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАКТИК

Автор(и)

  • Любов Пархета

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197242

Ключові слова:

Учитель української мови і літератури, фахова компетентність, педагогічна практика.

Анотація

У статті розглядається проблема формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови та літератури у системі педагогічних практик. Проаналізовано завдання і зміст різних видів педагогічних практик щодо вироблення у студентів високого рівня мовнолітературної компетентності та виявлено фактори, що впливають на її форми.

Посилання

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. Наук України ; головний ред.. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пархета, Л. (2020). ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАКТИК. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197242

Номер

Розділ

Статті