МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Тетяна Плачинда

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197246

Ключові слова:

Курсант, мотивація, мотиваційний компонент, контрольна група, експериментальна група, формувальний експеримент.

Анотація

У статті розкривається значущість мотиваційного компоненту, що передбачає формування у курсантів потреби, яка спонукає до тієї чи іншої діяльності, орієнтує на формування інтересу.Зазначається, що мотиваційний компонент містить мотиви здійснення професійної діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту щодо формування у курсантів льотних навчальних закладів мотиваційного компоненту. Проведено порівняльний аналіз даних формувального експерименту контрольної та експериментальної груп.

Посилання

Афанасьев В. Г. Человек в управленииобществом / В. Г. Афанасьев. – М. : Знание, 1977. – 214 с.

Гмурман В. Е. Руководство к решению задач по теории вероятностей и математической статистике / В. Е. Гмурман. – М. : Высш. школа, 1979. – 400 с.

Авиационная педагогика : [учебник] / Макаров Р. Н., Неділько С. Н., Бамбуркин А. П., Григорецкий В. А. – Москва-Кировоград : МНАПЧАК, ГЛАУ, 2005. – 433 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Плачинда, Т. (2020). МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197246

Номер

Розділ

Статті