ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРУ ЯК ЗАСОБУ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197250Ключові слова:
Логіко-математичний розвиток, математичні уявлення, діти дошкільного віку, народна педагогіка, фольклор.Анотація
Стаття присвячена одній із важливих проблем дошкільного виховання – формуванню первинних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. На основі вивчення елементів українського народного фольклору у роботі з дітьми дошкільного віку як засобу народної педагогіки визначено особливості їх застосування для збагачення математичних уявлень дітей. Подано аналіз рівня обізнаності вихователів щодо особливостей використання фольклору як засобу логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.
Посилання
Бабій І. Засоби народної педагогіки та шляхи їх використання у моральному вихованні старших дошкільників / Інна Бабій // Імідж сучасного педагога. – 2010. – № 6–7(105–106). – С. 124–126.
Богуш А. М. Українське народознавство в дошкільному закладі : нав. посіб. / А. М. Богуш, Н. В. Лисенко. – 2-ге вид., переробл. і допов. – К. : Вища школа, 2002. – 407 с.
Плетеницька Л. Мандрівка у народну математику / Лідія Плетеницька // Палітра педагога. – 1999. – № 1. – С. 3–8.