CИНЕРГЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197258Ключові слова:
Навчальний процес, інформаційно-комунікаційні технології, самостійна навчально-пізнавальна робота студентів, синергетичні підходи.Анотація
В статті обґрунтовані можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації самостійної навчально-пізнавальної роботи студентів. Доведена необхідність забезпечення нелінійності формування знань, умінь та навичок і розвитку мислення суб’єктів навчання. В сучасних умовах стрімкого суспільного прогресу та інформатизації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах доведена необхідність організації контрольованої самостійної навчально-пізнавальної роботи з використанням синергетичного підходу.
Посилання
Садовий М. І. Вибрані питання загальної методики навчання фізики : навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] / М. І. Садовий, В. П. Вовкотруб, О. М. Трифонова. – Кіровоград : ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 252 с.
Стародубцев В. А. Компьютерные и мультимедийные технологии в естественнонаучном образовании / В. А. Стародубцев. – Томск : Дельтаплан, 2002. – 224 с.
Осадчук Л. І. Методика преподавания физики. Дидактические основы / Л. І. Осадчук. – Киев-Одесса : Вища школа, 1984. – 351 с.