РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ГУМАНІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ США

Автор(и)

  • Світлана Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197259

Ключові слова:

Вища освіта, гуманітарна культура, мистецтво.

Анотація

У статті розглянуто особливості створення художнього середовища вищого навчального закладу в США, що генерує медіацію між різними сферами знань на основі критичного та креативного мислення. Розкрито роль мистецтва у практичному застосуванні студентами здобутих знань та розвинених умінь і навичок, що в цілому забезпечує їх можливістю розвивати успішні стосунки з навколишнім світом, сприяючи при цьому формуванню у них гуманітарної культури.

Посилання

Bastos F. M. C. Art in the market program: Ten years of community-based art education / F. M. C. Bastos // Journal of Cultural Research in Art Education. – 2007. – № 25. – Р. 51–63.

Bresler L. The subservient, co-equal, affective, and social integration styles and their implications for the arts / Liota Bresler // Arts Education Policy Review. – 1995. – Vol. 96. – № 5. – P. 31–37.

Efland A. D. Art and Cognition: Integrating the Visual Arts in the Curriculum / Arthur D. Efland. – New York : Teachers College Press, Columbia University, 2002. – 201 p.

Gibson M. A. Visual arts and academic achievement / M. A. Gibson, M. A. Larson // Journal for Learning through the Arts. – 2007. – Vol. 3. – № 1. – Р. 2–32.

Hausman J. The condition of art education / J. Hausmen, J. Proof, J. Duignan, N. Hostert, W. Brown // Studies in Art Education. – 2010. – Vol. 51. – № 4. – P. 368–374.

Hausman J. A Need to Return to Conscience and Consciousness in Art Education [Electronic resource] / Jerome Hausman // Advocacy White Papers for Art Education. – URL : http://www.arteducators.org/advocacy/NAEA_AdvocacyWhitePapers_1.pdf

Parsons M. Aesthetic experience and the construction of meanings / Michael Parsons // The Journal of Aesthetic Education. – 2002. – Vol. 36. – № 2. – P. 24–37.

Parsons M. J. How We Understand Art: A Cognitive Developmental Account of Aesthetic Experience / Michael Parsons. – Сambridge University Press, 1989. – 173 p.

Zimmerman E. Creativity and art education: A personal journey in four acts / Enid Zimmerman // Art Education. – 2010. – Vol. 63. – № 5. – Р. 84–92.

##submission.downloads##

Як цитувати

Федоренко, С. (2020). РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ГУМАНІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197259

Номер

Розділ

Статті