ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Єлизавета Яковенко-Глушенкова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197273

Ключові слова:

Дидактичні засади, процесуальний аспект, професійно орієнтована комунікативна компетентність, майбутні вчителі, іноземна мова.

Анотація

У статті на основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел обґрунтовано номенклатуру процесуального аспекту змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови у контексті аналізу дидактичних засад формування у них професійно орієнтованої комунікативної компетентності. Деталізовано загальні мовленнєві і комунікативні вміння майбутніх учителів іноземної мови, сутність розвитку яких полягає в усвідомленні інформації, тобто конвертації образної інформації у вербальну форму. У структурі вміння як оптимального рівня досконалості певної дії навички виступають фактом призвичаєності до цієї дії, а вправи засобом формування знань, навичок, умінь.

Посилання

Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – М. : Изд-во ИКАР, 2009. – 448 с.

Беляев Б. В. Психологические основы усвоения лексики иностранного языка: пособие для преподавателей и студентов / Б. В. Беляев. – М. : Просвещение, 1964. – 136 с.

Варій М. Й. Загальна психологія : навч. посібник / М. Й. Варій. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 968 c.

Гусак П. М. Підготовка вчителя: технологічні аспекти : монографія / П. М. Гусак. – Луцьк : Ред.-вид. відд. «Вежа» Волинський державний університет ім. Л. Українки, 1999. – 278 с.

Загальна психологія : підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Каравела, 2009. – 464 с.

Копилова І. М. Розробка системи вправ для формування професійно спрямованої компетенції в говорінні іноземною мовою [Електронний ресурс] / Копилова І. М. – Режим доступу : http://intkonf.org/kopilovaim-rozrobka-sistemi-vprav-dlya-formuvannya-profesiyno-spryamovanoyikompetentsiyi-v-govorinni-inozemnoyu-movoyu/

Кузлякина Е. В. Развитие профессиональных коммуникативных умений у будущего учителя иностранного языка в ситуативно-направленном обучении иноязычному общению: на примере немецкого языка : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08; 13.00.02 / Кузлякина Елена Васильевна. – Курск, 2006. – 179 с.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.] ; під ред. С. Ю. Ніколаєвою. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Павелків Р. В. Загальна психологія : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Р. В. Павелків. – К., 2002. – 506 c.

Проективный философский словарь: новые термины и понятия / под ред. Тульчинского Г. Л., Эпштейна М. Н. – Спб. : Алетейя 2003 – 512 с.

Психологія : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. Ю. Л. Трофімова, М. І. Алексєєва [та ін.]. – 6-те вид., стер. – К. : Либідь, 2008. – 558 с.

Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3.

Шилкина І. Г. Развитие коммуникативных умений у будущих педагогов профессионального обучения средствами иностранного языка : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Шилкина Ирина Геннадьевна. – Нижний Новгород, 2006. – 155 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яковенко-Глушенкова, Є. (2020). ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2014.197273

Номер

Розділ

Статті