РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЗА ВИДАМИ ТА ФУНКЦІЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Ірина Бардус

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197306

Ключові слова:

Професійна спрямованість навчання, фундаментальні дисципліни, міжпредметні зв’язки, види діяльності, функції діяльності, інженер-педагог.

Анотація

Стаття присвячена проблемі реалізації професійної спрямованості фундаментальних дисциплін у вищій школі на основі міжпредметних зв’язків при навчанні майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Наведено алгоритм відбору змісту, методів і засобів навчання на основі міжпредметних взаємозв’язків фундаментальних і спеціальних дисциплін за видами і функціями професійної діяльності.

Посилання

Бардус І. О. Комп’ютерна діагностика рівня сформованості професійних якостей особистості майбутніх інженерів-педагогів / І. О. Бардус // Освітні вимірювання в інформаційному суспільстві : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ, 26–29 травня 2010 р.). – К. : НПУ, 2010. – С. 96.

Бардус І. О. Професійно орієнтоване навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Бардус Ірина Олександрівна. – Бердянськ : Бердянський державний педагогічний університет, 2012. – 258 с.

Громов Є. В. Формування педагогічних знань і вмінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання комп’ютерних дисциплін : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Громов Євген Володимирович. – Харків, 2006. – 248 с.

Зеер Э. Ф. Профессиональное становление личности инженера-педагога / Э. Ф. Зеер. – Свердловск : Изд-во Уральского ун-та, 1988. – 120 с.

Коваленко Е. Є. Методика профессионального обучения: инженерная педагогика / Е. Є. Коваленко ; перевод Л. В. Гаплевская. – изд. 1-е. – Харьков : УИПА, 2002. – 160 с.

Копетчук В. А. Професійна спрямованість навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. А. Копетчук. – Київ, 2009. – 23 с.

Сергієнко В. П. Теоретичні і методичні засади навчання загальної фізики в системі фахової підготовки вчителя : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 «Теорія і методика навчання фізики» / Сергієнко Вододимир Петрович. – К., 2005. – 52 с.

Тархан Л. З. Компетентностный подход в обучении инженера-педагога / Л. З. Тархан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб. наук. праць]. – Харків : УІПА, 2005. – [Вип. 10]. – С. 58–64.

Федорова В. Н. Межпредметные связи на материале естественно-научных дисциплин средней школы / В. Н. Федорова, Д. М. Кирюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 152 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бардус, І. (2020). РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЗА ВИДАМИ ТА ФУНКЦІЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197306

Номер

Розділ

Статті