СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197308Ключові слова:
Здоров’язбережувальна діяльність, майбутні фахівці з фізичної реабілітації, готовність, компоненти, критерії, показники, рівні.Анотація
У статті представлено поняття та зміст готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. Розкрито її структуру, що складається з наступних компонентів: мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного та відповідні критерії. Розроблено показники та рівні (низький, середній, високий) сформованості готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності.
Посилання
Бобрицька В. І. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів : [монографія] / В. І. Бобрицька. – Полтава : ТОВ «Поліграфічний центр «Скайтек», 2006. – 432 с.
Ковалева О. И. Личностно ориентированное обучение студентов современных вузов как фактор сохранности здоровья : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. И. Ковалева. – Ставрополь, 2004. – 26 с.
Москалева А. С. Практика социальных педагогов как средство формирования готовности к здоровьесберегающей деятельности / А. С. Москалева // Педагогическое образование в России. – 2010. – № 1. – С. 97–101.