СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • Оксана Браславська
  • Ілона Макаревич

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197512

Ключові слова:

Педагогічна практика, організаційно-педагогічні умови, професійна компетентність, творчий потенціал, майбутній вчитель.

Анотація

У статті розглядаються особливості організаційно-педагогічних умов проведення педагогічної практики для студентів як важливого чинника їх професійної компетентності. Визначено організаційно-педагогічні умови та сучасні наукові підходи для успішного проходження студентами вищих педагогічних навчальних закладів педагогічної практики. Представлено загальновизнані принципи практичної підготовки студентів як неперервного процесу.

Посилання

Абдуллина О. А. Педагогическая практика студентов : учебн. пособие для студ. пед. ин-тов. – 2-е изд., перераб. и доп. / О. А. Абдуллина, Н. Н. Загрязкина. – М. : Просвещение, 1989. – 175 с.

Настільна книга педагога : посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / упорядники: В. М. Андрєєва, В. В. Григора. – Х. : Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2007. – 352 с.

Педагогіка: Большая современная энциклопедия / сост. Е. С. Рапацевич. – Мн. : Соврем. слово, 2005. – 720 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Браславська, О., & Макаревич, І. (2020). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197512

Номер

Розділ

Статті