СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ У ФОРМІ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Людмила Гладка

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197513

Ключові слова:

Тести, типи тестових завдань, диференційована оцінка, онлайн система тестування.

Анотація

У статті розглянуто реалізацію системного підходу до організації процесу тестування для забезпечення якісного контролю знань студентів. Проведено огляд онлайн сервісів, призначених для формування банку завдань та організації тестового контролю знань. Вперше запропонована структура пакету тестових завдань для контролю знань, яка узгоджена зі шкалою ECTS. Використовуючи онлайн систему тестування «Online Test Pad», проведено апробацію запропонованої методики організації процесу тестування на прикладі організації контролю знань з дисципліни «Алгоритмізація та програмування».

Посилання

The Bologna Declaration on the European space for higher education: an explanation [Electronic Resource]. – URL : http://ec.europa.eu/education/policies/educ/bologna/bologna.pdf. – Title from the screen.

Обучение и искусственный интеллект или основы современной дидактической высшей школы. – Донецк : ДОУ, 2002. – 504 с.

Ефимов Е. Н. Сравнительный анализ образовательных систем тестирования по критерию функциональной полноты [Электронный ресурс] / Ефимов Е. Н., Денисов М. Ю., Жилина Е. В. // Управление экономическими системами : электронный научный журнал. – Режим доступа : http://uecs.ru/uecs40–402012/item/1236–2012–04–09–07–23–03.

Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп. – М., 1991. – 240 с.

Иванов Ю. И. Разработка тестов и методы контроля знаний по дисциплинам / Ю. И. Иванов // Качество, инновации, образование. – № 7. – 2008. – С. 11–17.

Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А. Н. Майоров. – М. : Интеллект-центр, 2001. – 296 с.

Nathan A. Thompson. A Framework for the Development of Computerized Adaptive Tests / Nathan A. Thompson, David J. Weiss // Practical Assessment, Research & Evaluatio. – Vol. 16. – No 1. – Режим доступа : http://pareonline.net/pdf/v16n1.pdf.

Tan Jin, Barley Mak, and Pei Zhou. Confidence scoring of speaking performance: How does fuzziness become exact? / Tan Jin, Barley Mak, and Pei Zhou // Language Testing. – No 29(1). – 2012. – P. 43–65.

Hossien Fallahzadeh New software for computation sensitivity analysis to detect hidden bias for partially order set test statistic in observational studies // Procedia Technology. – Vol. 1. – 2012. – P. 225–229.

Sua’rez J. Order Statistics and Item Bank Analysis in Computer Adaptive Testing / J. Sua’rez, A. Franco, R.A. Santos. // Procedia Technology. – 2013. – Vol. 7. – P. 273–281.

Лефрансуа Ги. Прикладная педагогическая психология. Психология для учителя / Лефрансуа Ги. ; пер. с англ. Волохонский В., Миронов Н. – [11-ое изд.]. – СПб. : Пройм-ЕВРОЗНАК, 2005. – 416 с.

Hensley G. Creating a Hybrid College Course : Instructional Design Notes and Recommendations for Beginners / G. Hensley // Journal of Online Learning and Teaching. – 2005. – Vol. 1, No. 2. – P. 66–78.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гладка, Л. (2020). СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ У ФОРМІ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197513

Номер

Розділ

Статті