СТАНДАРТНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Світлана Деркач

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197516

Ключові слова:

Підготовка вчителя, вчитель іноземної мови, навчання англійської мови, компетенції.

Анотація

У статті висвітлюються особливості стандартних вимог до майбутніх учителів англійської мови в Польщі. Стандартизовані вимоги до кваліфікації вчителя англійської мови експоновані у вигляді професійних компетенцій. Охарактеризовано складові змісту базової навчальної програми для підготовки вчителів англійської мови. Представлено сфери педагогічної діяльності, якими повинен бути обізнаний вчитель англійської мови в Польщі.

Посилання

Бродський Я. Нестандартний погляд на стандарти / Я. Бродський, О. Павлов // Освіта. – 1998. – 25 листопада – 2 грудня.

Schooling for Tomorrow. In : What schools for the future. – Paris : OECD, 2001. – Р. 77–98.

Dziennik Ustaw z 22 września. – 2004. – № 207. – poz. 2110.

Regulation of the Minister for National Education of December 1st 2004 on the achievement of levels of professional advancement by teachers // Dziennik Ustaw Official Journal of Laws. – 2004. – № 260. – item 2593.

Rokita J. Portfolios in Language Teacher Education. Studies in Teacher Education / J. Rokita. – Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005. – S. 26–33.

Rozporządzenie ministra edukacji narodowej z dnia 18 lipca 2006 r., № 128, poz. 897 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.infor.pl/dziennikustaw,rok,2006,nr,128/poz,897,spis,rozporzadzenie-ministraedukacji-narodowej-w-sprawie-standardow-ksztalcenia.html

##submission.downloads##

Як цитувати

Деркач, С. (2020). СТАНДАРТНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197516

Номер

Розділ

Статті