РОЛЬ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ТЕСТУВАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРАЦЕОХОРОННОЇ КУЛЬТУРИ БАКАЛАВРІВ ВНЗ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Вікторія Жданова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197519

Ключові слова:

Дистанційні технології навчання, тестування, електронне тестування, працеохоронна культура, працеохоронні вміння і навички.

Анотація

В даній статті розглядається роль, структура та специфіка системи електронного тестування з навчальної нормативної дисципліни «Охорона праці» для формування працеохоронної культури бакалаврів у вищій школі. Визначені основні переваги застосування дистанційних технологій навчання та електронного тестування у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів України із використанням можливостей СДН «Moodle» порівняно із традиційними методами навчання.

Посилання

Жданова В. Г. Влияние методов активного обучения в формировании трудоохранной культуры специалистов / В. Г. Жданова // Педагогика безопасности: наука и образование : материалы всероссийской научной конференции с международным участием. – Екатеринбург, 2012. – Ч. 2. – С. 16–22.

Жданова В. Г. Працеохоронна підготовка майбутніх фахівців з економіки на прикладі нормативної дисципліни «Основи охорони праці» / В. Г. Жданова, Є. Е. Шустов // Техногенно-екологічна безпека України: стан та перспективи розвитку : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. – Ірпінь, 2013. – С. 122–123.

##submission.downloads##

Як цитувати

Жданова, В. (2020). РОЛЬ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ТЕСТУВАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРАЦЕОХОРОННОЇ КУЛЬТУРИ БАКАЛАВРІВ ВНЗ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197519

Номер

Розділ

Статті