ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ НЕПРОФІЛЬНОГО ІНФОРМАТИЧНОГО КУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197527Ключові слова:
Спеціальності ПВНЗ, непрофільний інформатичний курс, диференційоване навчання.Анотація
У статті аналізуються особливості побудови та змістовного наповнення непрофільного інформатичного курсу для студентів ПВНЗ при проведенні занять в загальному потоці навчання різних спеціальностей, в рамках якого розглядається можливість поєднати користувацькі можливості студентів зі спеціалізованими знаннями. Це можливо на основі диференційованого навчання, що дає змогу як деталізувати спільні елементи навчального матеріалу, так і розглядати різні об’єкти спільних тем більш детально, з метою формування відповідно професійно спрямованих інформатичних компетентностей студентів.
Посилання
Гаврилов М. В. Информатика и информационные технологии : учебник для вузов / М. В. Гаврилов. – М. : Гардарики, 2006, 2007. – 655 с.
Гунько С. О. Формування системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Гунько Степан Олександрович. – Луцьк, 1998. – 184 с.
Демкин В. П. Гуманитарная информатика / В. П.Демкин, Г. В. Можаева // Высшее образование в России. – 2003. – № 2. – С. 82–84.
Жалдак М. И. Система подготовки учителя к использованию информационных технологий в учебном процессе : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Жалдак Мирослав Иванович. – М., 1989. – 48 с.
Морзе Н. В. Система методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання» / Н. В. Морзе. – К., 2003. – 40 с.