КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Олег Лазарєв

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197533

Ключові слова:

Професійна комунікативна компетентність, компетентнісний підхід, майбутній фахівець аграрного профілю, критерії, показники, рівні сформованості.

Анотація

Оцінка рівня сформованості професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця аграрного профілю через комплекс критеріїв і показників потребує серйозного наукового обгрунтовування не тільки в теоретичному, а й у практичному плані. Дослідження проблеми формування професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю на засадах компетентнісного підходу має передбачати розробку чіткої системи вимiрювання рівня її сформованостi.

Посилання

Беспалько В. П. О критериях качества подготовки специалистов / В. П. Беспалько // Вестник высшей школы. – 1988. – № 1. – С. 3–9.

Беспалько В. П. Программированое обучение / В. П. Беспалько. – М., 1970. – 299 с.

Бондар М. М. Розвивальне навчання майбутніх аграрників засобами загальноінженерних дисциплін : монографія / М. М. Бондар. – Ніжин : АСПЕКТ – Поліграф, 2007. – 240 с.

Бородіна Н. С. Наукові засади професійного засвоєння лінгводидактичної термінології студентами філологічних факультетів : дис. кандидата пед. наук : спец. 13.00.02 / Бородіна Наталiя Сергіївна. – Херсон, 2007. – 283 с.

Галузяк В. М. Педагогіка : навчальний посібник / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. – Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2007. – 400 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. - К. : Либідь, 1997. - 376 с.

Гуржій А. М. Методологія критеріїв оцінювання / А. М. Гуржій // Освіта України. – 2000. – № 44–45. – 1 листопада. – С. 11.

Кистанова Л. П. Ситуативно-тезаурусный подход к формированию иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов туриндустрии : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. П. Кистанова. – Майкоп, 2006. – 34 с.

Кистанова Л. П. Формирование иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов туриндустрии [Электронный ресурс] / Л. П. Кистанова // Научный журнал Кубанского государственного аграрного университета. – Краснодар : КубГАУ, 2004. – № 05(7). – Режим доступа : http://www.ej.kubagro.ru/a/viewaut.asp?id=337

Копіца Є. П. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання» / Є. П. Копіца. – Одеса, 2005. – 20 с.

Лернер И. Я. Качества знаний учащихся. Какими они должны быть? / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1978. – 48 с.

Хотомлянский А. Л. Оценка показателей качества обучения студентов в системе управления качеством подготовки специалистов / А. Л. Хотомлянский, Н. Г. Портянко // Проблемы высшей школы. Совершенствование практической подготовки студентов. – К. : Вища школа, 1983. – Вип. 50. – С. 66–70.

Gardner R. C. Attitudes and Motivation in Second / R. C. Gardner, W. E. Lambert // Languages Learning. – Rowley, Mass : Newbury House Publishers, 1984. – Р. 47–89.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лазарєв, О. (2020). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197533

Номер

Розділ

Статті