ЛОГІКО-ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСІВ «ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ – ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197540Ключові слова:
Неперервна педагогічна освіта, навчальні комплекси, академія, професійна підготовка, навчальний комплекс «педагогічний коледж – педагогічний університет».Анотація
У статті висвітлено основні тенденції розвитку навчальних комплексів у системі неперервної педагогічної освіти; здійснено логіко-історичний аналіз процесу їх становлення; проаналізовано праці сучасних вчених про роль навчального комплексу «педагогічний коледж – педагогічний університет» у професійній підготовці майбутніх педагогів.
Посилання
Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу : http://mon.gov.ua
Моторная Л. В. Особенности организации научно-методической работы в колледже / Л. В. Моторная // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Сер. «Педагогика, психология». – 2013. – № 2(13). – С. 217–219.
Положення про навчальний та навчально-науково-виробничий комплекси // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1994. – № 14. – С. 3–10.
Бережная Л. И. Организационно-педагогические основы подготовки специалистов физической культуры в педагогическом колледже на базе учебного комплекса : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Бережная Лариса Ивановна. – Волгоград, 2004. – 205 с.
Денисова Н В. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів в умовах навчально-наукового комплексу «коледж-університет» : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Денисова Наталія Володимирівна. – Х., 2006. – 186 с.
Диханова Л. Г. Научно-педагогические основы подготовки педагогов дополнительного образования в колледже : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Диханова Людмила Григорьевна. – Ростов н/Д, 2002. – 240 c.
Чепка О. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу «педагогічний комплекс – педагогічний університет» : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Чепка Ольга Володимирівна. –Черкаси, 2010. – 263 с.
Дем’яненко Н. М. Загальнопедагогічна підготовка вчителя в Україні (XIX – перша половина XX ст.) / Н. М. Дем’яненко. – Київ, ІЗІМН, 1998. – 328 с.
Луговий В. І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку / за заг. ред. акад. О. Г. Мороза. – К. : МАУП, 1994. – С. 31–109.
Майборода В. К. З історії становлення і розвитку педагогічної освіти на Україні (1928–1941 рр.) / Майборода В. К. // Початкова школа. – 1990. – № 12. – С. 35.
Побірченко Н. С. Безперервна педагогічна освіта в історичному вимірі // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2010. – Випуск 32. – С. 184–192.
Кравченко І. М. Учительські інститути в системі підготовки педагогічних кадрів в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) : дис. …кандидата пед. наук : 13.00.01 / Кравченко Ірина Миколаївна. – К., 2008. – 215 с.
Собрание постановлений Правительства СССР. – 1989. – № 30.
Ковалевский В. П. Проблемы интеграции систем «коледж – вуз» [Електронний ресурс] / В. П. Ковалевский, И. Д. Белоновская, Ж. Г. Пискунова // Тезисы Всероссийской научно-практической конференции «Актуальные проблемы интеграции средней и высшей ступеней региональной системы непрерывного образования». – Тамбов : Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2001. – Режим доступу : http://www.tstu.ru/science/seminar/neprobr/pdf/kovalevsky2.pdf].