МЕТОД CASE-STUDY ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197542Ключові слова:
Кейс-метод, самостійна робота, професійно-орієнтоване навчання, реальні ситуації, іншомовне навчання.Анотація
У статті представлено аналіз можливостей використання методу case-study під час іншомовної професійної підготовки як методу сучасних технологій в професійно-орієнтованому навчанні. Детально розкривається сутність поняття «кейс», «кейс-метод». Наведені приклади можливої інтеграції різних методів під час організації роботи з кейсом, а також приклад заняття з використанням кейс-методу.
Посилання
Гончарова М. В. Кейс-метод в обучении иноязычному общению менеджеров / М. В. Гончарова // Студент и учебный процесс: иностранные языки в высшей школе : сборник научных статей / под ред. Ю. Б. Кузьменковой. – М. : Центр по изучению взаимодействия культур ФИЯ МГУ им. М. В. Ломоносова, 2004. – С. 95–100. – (Дискуссионный клуб FLT: современные тенденции и опыт профессионалов. – Вып. № 5).
Долгоруков А. М. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения [Электронный ресурс] / А. М. Долгоруков. – Режим доступа : http//www/vshu.ru (дата обращения 28.01.14).
Покушалова Л. В. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения студентов / Л. В. Покушалова // Молодой учёный. – 2011. – № 5. – Т. 2. – С. 155–157.