РЕФЛЕКСИВНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ГАРМОНІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • Тетяна Пернарівська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197547

Ключові слова:

Студенти, рефлексивний тренінг, гармонізація між особистісних відносин.

Анотація

У статті обґрунтовано важливість запровадження в практику виховної роботи вищої школи форм і методів роботи, які базуються на принципах співробітництва, співтворчості, взаємоповаги та взаєморозуміння. Розкрито сутність рефлексивного тренінгу як методу, що забезпечує взаємодію між студентами і передбачає актуалізацію ними свого внутрішнього світу шляхом усвідомлення власних думок, станів і передумов дій, внутрішнього світу інших людей. Висвітлено основні напрями організації такого тренінгу та орієнтовні види тренінгових завдань.

Посилання

Аникина В. Г. Рефлексивный тренинг как средство разрешения конфликтных ситуаций / В. Г. Аникина // Культурно-историческая психология. – 2009. – № 3. – С. 72–80.

Вачков И. В. Окна в мир тренинга: методологические основы субъективного подхода к групповой работе / И. В. Вачков, С. Д. Дерябо. – Спб. : Язык, 2004. – 78 с.

Врублевская Е. Г. Развитие способности педагогов к фасилитирующему общению : учеб. пособие / Е. Г. Врублевская. – Хабаровск, 2001. – 182 с.

Днепрова Т. П. Формирование межличностной толерантності посредством рефлексивного тренинга / Т. П. Днепрова, О. А. Каргополова // Профессиональное образование. – 2011. – № 5. – С. 200–206.

Дунець Н. М. Тренінг як інтерактивний метод навчання / Н. М. Дунець // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – 2010. – № 23. – С. 14–18.

Соціальна педагогіка: теорія і технології : підручник / [за ред. І. Д. Звєрєвої]. – К. : Центр навч. літ-ри, 2006. – 316 с.

Фельдштейн Д. И. О развитии фундаментальных психологических исследований Российской академии образования / Фельдштейн Д. И. // Вопросы психологии. – 2006. – № 6. – С. 67–73.

Шакиров И. К. Формирование гуманистического стиля взаимоотношений студентов в академической группе : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.01 / Шакиров Ильназ Камилевич. – Казань, 2007. – 167 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пернарівська, Т. (2020). РЕФЛЕКСИВНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ГАРМОНІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197547

Номер

Розділ

Статті