ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ІНОЗЕМНОЇ ЛЕКСИКИ

Автор(и)

  • Мар’яна Сідун

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197553

Ключові слова:

Інтерактивні методи навчання, професійно орієнтована лексика, позааудиторна робота, мотивація.

Анотація

У статті автор визначила і дослідила проблему організації самостійної роботи студентів педагогічного профілю щодо вивчення професійно орієнтованої іноземної лексики. Обґрунтовується необхідність подальшої розробки шляхів досягнення ефективності засвоєння термінології в контексті європейської інтеграції вищої освіти України та переходу ВНЗ на кредитно-модульну систему оцінювання.

Посилання

Аникеенко Н. В. Самостоятельная работа студентов при кредитно-модульных технологиях обучения иностранным язикам / Н. В. Аникеенко // Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до євроінтеграції» : тези доповідей / за ред. С. Ю. Ніколаєвої, К. І. Онищенко. – К. : Ленвіт, 2005. – С. 130–132.

Дмитриев И. А. Самостоятельная работа студентов в контексте присоединения Украины к Болонскому процессу / И. А. Дмитриев., О. А. Солодовник // Сучасні технології підготовки фахівців в умовах подальшого розвитку вищої освіти України : матеріали міжнародної науково-методичної конференції. – Харків : ХНАДУ, 2005. – С. 158–159.

Крівчикова Г. Ф. Взаємоперевірка при інтерактивному навчанні іншомовного писемного мовлення / Г. Ф. Крівчикова // Вісник КНЛУ. Серія: Педагогіка та психологія. – 2004. – Вип. 7. – С. 120–125.

Кустовський С. М. Удосконалення самостійної навчальної діяльності майбутніх економістів: результати експериментальної перевірки авторської моделі / Кустовський С. М. // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2006. – № 6. – С. 48–53.

Малихін О. В. Психологічні основи організації самостійної навчальної діяльності студентів в умовах вищого педагогічного закладу освіти / О. В. Малихін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наукових праць / за заг. ред. М. Б. Євтуха. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2006. – Вип. 31. – С. 104–111.

Родинко А. Н. Проблемные задания в контексте самостоятельной работы иностранных студентов при обучении их русскому языку / А. Н. Родинко // Сучасні технології підготовки фахівців в умовах подальшого розвитку вищої освіти країни : матеріали міжнародної науково-методичної конференції. – Харків : ХНАДУ, 2005. – С. 299–301.

Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения : учебное пособие / О. Б. Тарнопольский, С. П. Кожушко. – К. : Ленвит, 2004. – 192 с.

Ягельська Н. В. Зміст самостійної роботи майбутніх економістів у процесі оволодіння англійською мовою / Н. В. Ягельська // Вісник КНЛУ. Серія: Педагогіка та психологія. – 2006. – Вип. 10. – С. 148–154.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сідун, М. (2020). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ІНОЗЕМНОЇ ЛЕКСИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197553

Номер

Розділ

Статті