ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА Й ПЕРЕДУМОВА СВІДОМОГО ВИХОВАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197555Ключові слова:
Здоров’я, здоровий спосіб життя, культура здоров’я, культура здорового способу життя, виховання, особистість, поведінка.Анотація
В статті розглядається важлива роль виховання у студентської молоді свідомого, активного відношення до здоров’я, культури здоров’я, здорового способу життя, як до головної людської цінності. Висвітлені питання вивчення ролі виховання особистості нової формації, яка поєднує в собі інтелігентність, моральні якості, високий професійний рівень та активну громадську позицію. Окреслено інтегративний комплекс заходів для попередження й нейтралізації негативних факторів, що деформують здоров’я людей.
Посилання
Ананьев В. А. Введение в психологию здоров’я / В. А. Ананьев. – СПб. : Изд-во СПбГУ, 1998. – 148 с.
Бех І. Д. Виховання особистості / І. Д. Бех. – Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. – К. : Либідь, 2003. – 278 с.
Горащук В. П. Теоретичні підходи до формування культури здоров’я школярів / В. П. Горащук // Основи здоров’я і фізична культура. – 2005. – № 5. – С. 10–13.
Давидов В. В. Про поняття особистості в сучасній психології / В. В. Давидов // Психологічний журнал. – 1988. – Т. 9. – № 1. – С. 22–32.
Димов В. М. Здоров’я як соціальна проблема / В. М. Димов // Соціально-гуманітарні знання. – 1996. – № 6. – С. 170–185.
Лисицин Ю. П. Образ жизни и здоровье населения / Ю. П. Лисицин. – М. : Просвещение, 1982. – 146 с.