ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197558Ключові слова:
Готовність, узагальнені професійні вміння, майбутні інженери-педагоги, професійна діяльність, практична робота.Анотація
Викладено методичні рекомендації до організації проведення практичних робіт з дисциплін професійного спрямування з огляду на проблему формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю. Показано на прикладах процес розвитку узагальнених професійних умінь студентів на кожному етапі практичного заняття.
Посилання
Деркач А. А. Акмеология: пути достижения вершин профессионализма / А. А. Деркач, Н. В. Кузьмина. – М. : РАУ. 1993. – 23 с.
Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кадыбович. – Минск : Изд-во БГУ, 1976. – 176 с.
Иванова Е. М. Основы психологического изучения профессиональной деятельности / Е. М. Иванова. – М. : Изд-во МГУ, 1987. – 208 с.
Сластёнин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластёнин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с.
Скафа О. І. Комп’ютерно-орієнтовані уроки в евристичному навчанні математики / О. І. Скафа, О. В. Тутова. – Донецьк : Вебер, 2009. – 320 с.
Узнадзе Д. Н. Основные положения теории установки / Д. Н. Узнадзе. – Тбилиси : Акад. наук Грузинской ССР, 1961. – 178 с.
Чепелева Н. В. Формування професійної культури майбутніх практичних психологів / Чепелева Н. В. // Методи підготовки фахівців до професійного спілкування. – Черкаси, 1997. – Кн. 1 – 213 с.