АНАЛІЗ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В КОНТЕКСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олександр Хоменко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197560

Ключові слова:

Множинна ідентичність, диверсифікація, віртуалізація, відкритість.

Анотація

Метою статті є аналіз викладання іноземних мов у економічних вищих закладах освіти Європейського Союзу. Зазначається, що в основу професійної іншомовної підготовки в європейських вузах покладені загальні тенденції європейської мовної політики, основні напрями діяльності ЄС в галузі іншомовної підготовки, зокрема концепція множинної ідентичності.

Посилання

Андрийчук О. Европа, где ты? [Электронный ресурс] // Газета UA. – Вып. 3. – 01.03. 2006. – Режим доступа : http://gazetaua.com/ru/2/2450

Смокотин В. М. Язык всемирного общения и этнокультурная идентичность: комплементарность в условиях глобализации : дис. ... доктора философ. наук : 24.00.01 / Смокотин Владимир Михайлович. – Томск, 2012. – 365 с.

Global Trends in Language Learning in the 21st Century, 2010 [Electronic resource]. – URL : http://www.eaea.org/doc/news/Global-Trends-in-Language-Learning-in-the-21st-Century.pdf

Creative and Open Language Training in Virtual Worlds [Electronic resource]. – V-Lang. : Copyright Education: Audiovisual & Culture Executive Agency, 2009. – URL : http://eacea.ec.europa.eu/llp/projects/public_parts/documents/ict/2011/ ict_mp_505546_v-lang.pdf

Lifelong Learning Programme General. Call for Proposals. 2011–2013 Strategic Priorities [Electronic resource]. – URL : http://ec.europa.eu/education/llp/doc/call13/prior_en.pdf

Subsidiarity. EU Glossary [Electronic resource]. – URL : http://europe.eu.int/scadplus/glossary/subsidiarity_en.htm

Экономический университет в Праге [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://czstudy.com/univ/2/

##submission.downloads##

Як цитувати

Хоменко, О. (2020). АНАЛІЗ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В КОНТЕКСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197560

Номер

Розділ

Статті