ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ УПРАВЛІНСЬКИХ УМІНЬ І НАВИЧОК
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197561Ключові слова:
Майбутні економісти, управлінські уміння та навички, управлінська діяльність.Анотація
У статті розглянуто окремі аспекти формування у майбутніх економістів управлінських умінь та навичок. Висвітлено погляди учених на володіння студентами-економістами необхідними уміннями та навичками управлінської діяльності. Охарактеризовано особисті якості економістів, розвиток яких необхідно забезпечити у процесі формування управлінських умінь і навичок. Подані результати анкетування студентів вищих навчальних закладів України щодо формування умінь та навиків управлінської діяльності.
Посилання
Матукова Г. І. Використання професійних ситуацій і проектів на заняттях у вищій школі економічного профілю / Г. І. Матукова // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – 2009. – Вип. 166. – С. 106–110.
Минко П. Є. Особливості формування інформаційної культури сучасного фахівця [Електронний ресурс] / П. Є. Минко, Т. Л. Столяренко, С. О. Доценко // Державне будівництво. – 2008. – № 2. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/DeBu/2008-2/doc/3/03.pdf.
Редько С. Розвиток особистості студента – майбутнього економіста в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. Редько. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2005_2/Redko.pdf.
Ярощук І. Д. Теоретичне обґрунтування професіограми економіста з позицій ділової комунікації [Електронний ресурс] / І. Д. Ярощук. – Режим доступу : http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_eagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2009_st_31/.