СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197633Ключові слова:
Освітнє середовище навчального закладу, соціально-освітнє середовище медичного університету, процес адаптації, дезадаптація, студентський контингент.Анотація
В статті дане визначення соціально-освітньому середовищу медичного університету, визначені зовнішні чинники, які формують соціально-освітнє середовище медичного університету, представлені зовнішні елементи управління соціально-освітнім середовищем медичного університету. Також в статті розглянуті структурні компоненти соціально-освітнього середовища медичного університету. На основі аспектів адаптації виявлені найбільш розповсюджені прояви дезадаптації іноземних студентів. Представлений позитивний вплив структурних компонентів соціально-освітнього середовища на процес адаптації іноземних студентів.
Посилання
Виготський Л. А. Деякі проблеми міжособистісних відносин у процесі проведення вільного часу студентською молоддю / Л. А. Виговський, Н. Н. Прозур // Формування загальнолюдських ціннісних орієнтацій, соціального і гуманістичного мислення у студентів у позанавчальний час. – К. : [б. в.], 2003. – С. 47–54.
Риболовлєва Е. П. Методологічний аспект проблеми вільного часу студентської молоді / Е. П. Риболовлєва, Л. О. Смоляр // Формування загальнолюдських ціннісних орієнтацій, соціального й гуманітарного мислення у студентів у позанавчальний час. – К. : [б. в.], 2003. – С. 91.
Кулюткин Ю. Образовательная среда и развитие личности / Ю. Кулюткин, С. Тарасов // Новые знания. – 2001. – № 1. – С. 6–7.
Левківська Г. П. Адаптація першокурсників в умовах вищого закладу освіти : [навч. посіб.] / Г. П. Лемківська, В. Є. Сорочинська, В. С. Штифурак. – К., 2001. – 128 с.