ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ТА ФУНКЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197635Ключові слова:
Інформаційно-комунікаційні технології, проф-орієнтаційна підготовка, технологічна освіта, комп’ютер.Анотація
У статті розкривається сутність поняття «інформаційно-комунікаційні технології», визначено сутність дидактичних функцій та окреслено основні принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій у профорієнтаційній підготовці студентів.
Посилання
Гриценко В. И. Информационная технология: состояние и вопросы развития / В. И. Гриценко, Б. Н. Паньшин. – К. : Наукова думка, 1989. – С. 9.
Гулд X. Компьютерное моделирование в физике : в 2-х т. / X. Гулд, Я. Тобочник. – М. : Мир, 1990. – Т. 1 – 349 с.; Т. 2. – 399 с.
Кокарєва А. М. Застосування інформаційних технологій у вивченні природничих дисциплін на підготовчих відділеннях технічних університетів : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Кокарєва Анжеліка Миколаївна. – К., 2006. – 265 с.
Лапінський В. В. Дидактичні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання / В. В. Лапінський // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / кол. авт. – К. : Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004. – С. 104–107.
Роберт И. В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспективы использования / И. В. Роберт. – М. : Школа-Пресс, 1994. – 254 с.
Сергієнко В. П. Теоретико-методичні особливості використання сучасних комп’ютерно орієнтованих засобів навчання із загальної фізики / В. П. Сергієнко, М. І. Шут // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору : зб. наук. пр. / [за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука] ; Ін-т засобів навчання АПН України. – К. : Атака, 2004. – С. 185–193.
Яшанов С. М. Система інформативної підготовки майбутніх учителів трудового навчання : монографія / С. М. Яшанов ; за наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 486 с.