ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197637Ключові слова:
Професійна підготовка, бакалавр, іноземна мова, форми, методи, вища школа.Анотація
У статті проаналізовано характерологічні особливості найпоширеніших форм та найефективніших методів підготовки бакалаврів з іноземних мов у США, адже саме ця країна постійно акумулює передовий світовий досвід у сфері освіти, адаптуючи його до потреб свого суспільства. Саме це дало можливість цій державі модернізувати загальноприйняті освітні цінності та розпочати новий етап розвитку своєї системи освіти.
Посилання
Задорожна І. П. Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Задорожна Ірина Павлівна – Т., 2002. – 332 с.
Пасинкова І. В. Система підготовки бакалаврів гуманітарних наук з іноземної мови в університетах США : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Пасинкова Ірина Володимирівна. – К., 2005. – 193 с.
Шандрук С. І. Система професійної підготовки вчителів середньої школи у Сполучених Штатах Америки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. І. Шандрук. – Запоріжжя, 2013. – 40 с.
Fotos S. Communicating about grammar: A task-based approach / S. Fotos, R. Ellis // TESOL Quarterly. – 1991. – № 25. – P. 605–628.
Guthrie J. Growth of literacy engagement : Changes in motivations and strategies during concept-oriented reading instruction / J. Guthrie // Reading Research Quarterly. – 1996. – № 31. – Р. 306–332.
Uncertainty orientation and cooperative learning : Individual differences within and across cultures / G. L. Huber, R. M. Sorrentino, M. A. Davidson, R. Epplier // Learning and individual differences. – 1992. – № 4(1). – P. 1–24.
Koval M. Using collaborative language production tasks to promote students language awareness / M. Koval, M. Swain // Language Awareness. – 1994. – № 3. – P. 1–21.
Li A. K. F. Gifted secondary students’ preferred learning style: Cooperative, competitive, or individualistic? / A. K. F. Li, G. Adamson // Journal for the Еducation of the Gifted. – 1992. – № 16(1). – P. 46–54.
Mitchel K. Testing Teacher Candidates. The Role of Licensure Tests in Improving Teacher Quality / K. Mitchel. – Wasington DC : National academy Press, 2001. – 460 p.
Slavin R. Synthesis of research on cooperative learning / R. Slavin, E. Oickle // Educational Leadership. – 1991. – № 48(5). – P. 71–82.