СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197638Ключові слова:
Педагогічний програмний засіб, вчитель технологій, проектна технологія, метод проектів.Анотація
У статті розглянуті сучасні підходи до використання педагогічних програмних засобів у проектній діяльності вчителя технологій. Показана доцільність застосування нових інформаційних технологій в проектній діяльності на уроках технологій; дидактична доцільність використання педагогічних програмних засобів на уроках технологій. Розглянуті проблеми при використанні ППЗ майбутнім вчителем, безпосередньо в навчальному процесі, роль комп’ютера на уроках технологій.
Посилання
Електронні засоби навчання [Електронний ресурс] / Розроблено Компанією СМІТ за фінансовою підтримкою Міністерства освіти і науки України в рамках Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» в 2007–2008 р. – Режим доступу : http://www.elearning-pto.gov.ua
Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / за ред. В. М. Мадзігона та Ю. О. Дорошенка. – К. : Пед. думка, 2003.
Дорошенко Ю. О. Педагогічні аспекти створення і використання електронних засобів навчання / Ю. О. Дорошенко, В. В. Лапінський, В. М. Мадзігон // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. – К. : Пед. думка, 2003. – Вип. 4.
Сергеева Т. Дидактические требования к компьютерным обучающим программам / Т. Сергеева, А. Чернявская // Информатика и образование. – 1988. – № 1.
Демяненко В. М. Шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення / Дем’яненко В. М., Шишкіна М. П. // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2010. – № 5. – С. 50–53.
Черткова Е. А. Разработка спецификации требований к компьютерным обучающим системам / Е. А. Черткова, И. В. Ретинская, К. К. Дауренбеков // Качество, Инновации, Образование. – 2009. – № 3. – С. 63–67.