НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ІННОВАЦІЇ Й СУЧАСНА ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА

Автор(и)

  • Оксана Браславська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197639

Ключові слова:

Інновації, географічна освіта.

Анотація

Розглядається місце географії в системі навчально-виховного процесу, вказується на необхідності удосконалення її викладання, так як впровадження наукових інновацій сприяє зближенню теорії з практикою та всебічному розвитку кожної особистості.

Посилання

Берлянт А. М. Картографічна грамотність і географічне навчання: Проблеми переорієнтації / А. М. Берлянт // Географія в школі. – № 2. – 1990. – С. 18.

Вища освіта України і Болонський процес : навчальна програма / укл. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш та ін. – Київ – Тернопіль, 2004.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004.

Освітні технології : навч.-метод. посібник / за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2002. – 255 с.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід : метод. посібник / О. Пометун., Л. Пироженко – К. : АПН, 2002. – 136 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Браславська, О. (2020). НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ІННОВАЦІЇ Й СУЧАСНА ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197639

Номер

Розділ

Статті