ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ СПЕЦТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197642Ключові слова:
Викладач спецтехнологій, інформаційно-комунікативні технології, вищі навчальні заклади.Анотація
В статті розглядається підготовка майбутніх викладачів спецтехнологій засобами інформаційно-комунікативних технологій навчання у вищих навчальних закладах. У процесі дослідження встановлено, що одним із провідних напрямів розвитку сучасної системи освіти в Україні є поступова комп’ютеризація усіх її ланок з метою підготовки комп’ютерно-грамотної генерації фахівців з усіх галузей народного господарства та виробництва. Проаналізовано напрями ефективності вузівської освіти, де студент може зайняти активну позицію та найповніше проявити себе як суб’єкт навчальної діяльності не лише на рівні інтелектуальної, але й особистісної, соціальної активності.
Посилання
Анцибол М. М. Активизация учебно-познавательной деятельности студентов при изучении дисциплин педагогического цикла : монография / М. М. Анцибор. – М. : Прометей, 1989. – 240 с.
Беспалов П. В. Компьютерная компетентность в контексте личностно ориентированного обучения / П. В. Беспалов // Педагогика. – 2003. – № 4. – С. 41–45.
Данильчук Е. В. Методологические предпосылки и сущностные характеристики информационной культуры педагога / Е. В. Данильчук // Педагогика. – 2003. – № 1. – С. 65–74.
Intel: Навчання для майбутнього. – К. : Вид-во «Нора-принт», 2005. – 680 с.
Морська Л. І. Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп’ютерного педагогічного тесту : монографія / Л. І. Морська. – Тернопіль : Астон, 2006. – 160 с.
Основи нових інформаційних технологій навчання : посібник для вчителів / МО України. ІЗМН. Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; авт.: Ю. І. Машбиць, О. О. Гокунь, М. І. Жалдак та ін. ; за ред. Ю. І. Машбиця. – Київ : ІЗМН, 1997. – 264 с.
Співаковський О. В. Інформаційні технології в реалізації компонентно-орієнтованого навчання / О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2003. – № 6. – С. 21–23.