РОЛЬ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197648Ключові слова:
Професійна орієнтація, профільна школа, професія, професійне самовизначення, учні.Анотація
Професійна орієнтація в наші дні стає важливим фактором, що сприяє ефективному використанню трудових ресурсів в нашій країні. Вона покликана виконувати роль важливого засобу відтворення кваліфікованих працівників для держави. В статті проаналізована проблема актуальності та необхідності в сучасному суспільстві професійної орієнтації школярів, розглянуті особливості шкільного та юнацького віку у підготовці до свідомого вибору профілю навчання та майбутньої професії, визначені можливості професійної освіти в довготривалому процесі професійного самовизначення учнів профільної школи, виокремлені завдання та роль педагога та педагогічної підтримки професійного самовизначення учнів профільної школи.
Посилання
Баріхашвілі І. І. Психологічні основи профорієнтації та професійного самовизначення : навчальний посібник / І. І. Баріхашвілі, М. П. Ворона, Г. В. Грищенко / за заг. ред. І. М. Старікова. – К. : «Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 208 с.
Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения / А. Климов. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. – 512 с.
Павлютенков Е. М. Формирование мотивов выбора профессии / Е. М. Павлютенков. – К., 2000. – 143 с.
Побєдінська Н. В. Професійне самовизначення учнів на уроках та в позаурочний час при вивченні предметів природничо-математичного циклу / Н. В. Побєдінська. – Віньківці, 2012. – 15 с.