ВПЛИВ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ НА ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197649Ключові слова:
Мультимедійний навчальний комплекс, принцип наочності, пізнавальна активність студентів.Анотація
Метою даної статті є розкриття впливу мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентів педагогічних ВНЗ. В результаті проведеного дослідження з’ясовано, що застосування в навчальному процесі мультимедійних комплексів значно підвищує можливості наочного подання матеріалу за рахунок одночасного використання аудіального, візуального та кінестетичного каналів сприйняття інформації. Доведено, що правильно розроблена і побудована система ілюстративних матеріалів у мультимедійному комплексі дозволяє інтенсифікувати навчальну діяльність студентів.
Посилання
Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения : в 2-х т. / Я. А. Коменский. – М. : Педагогика, 1982. – Т. 2. – 344 с.
Ушинский К. Д. Избранные педагогические произведения / К. Д. Ушинский. – М. : Просвещение. – 1988. – 558 с.
Бояркин А. И. Сценарный метод проведения занятий на основе понятийного аппарата курса физики с использованием мультимедийного комплекса (На материале дисциплины «Электрооборудование военной автомобильной техники») : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (физики)» / А. И. Бояркин. – Челябинск, 2002. – 20 c.