ВПЛИВ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ НА ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Андрій Коляда

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197649

Ключові слова:

Мультимедійний навчальний комплекс, принцип наочності, пізнавальна активність студентів.

Анотація

Метою даної статті є розкриття впливу мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентів педагогічних ВНЗ. В результаті проведеного дослідження з’ясовано, що застосування в навчальному процесі мультимедійних комплексів значно підвищує можливості наочного подання матеріалу за рахунок одночасного використання аудіального, візуального та кінестетичного каналів сприйняття інформації. Доведено, що правильно розроблена і побудована система ілюстративних матеріалів у мультимедійному комплексі дозволяє інтенсифікувати навчальну діяльність студентів.

Посилання

Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения : в 2-х т. / Я. А. Коменский. – М. : Педагогика, 1982. – Т. 2. – 344 с.

Ушинский К. Д. Избранные педагогические произведения / К. Д. Ушинский. – М. : Просвещение. – 1988. – 558 с.

Бояркин А. И. Сценарный метод проведения занятий на основе понятийного аппарата курса физики с использованием мультимедийного комплекса (На материале дисциплины «Электрооборудование военной автомобильной техники») : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (физики)» / А. И. Бояркин. – Челябинск, 2002. – 20 c.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коляда, А. (2020). ВПЛИВ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ НА ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197649

Номер

Розділ

Статті