МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197650Ключові слова:
Метод проектів, професійно значущі якості, майбутні лікарі, соціально-гуманітарні дисципліни.Анотація
У статті розкрито можливості методу проектів як засобу формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів; виокремлено основні вимоги до використання методу проектів; показано доцільність використання парної та мікрогрупової роботи під час виконання проектів; наведено приклади конкретних проектів, що здійснювали студенти під час вивчення соціально-гуманітарних дисциплін.
Посилання
Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах : монографія / Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський ; за заг. та наук. ред. О. Б. Тарнопольського. – Дніпропетровськ : ДУ ім. А. Нобеля, 2013. – 228 с.
Гончаренко С. У. Соціально-педагогічний словник / С. У. Гончаренко ; за ред. В. В. Радула. – К. : ЕксОб, 2004. – 304 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Корж, О. (2020). МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197650
Номер
Розділ
Статті