МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • Олена Корж

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197650

Ключові слова:

Метод проектів, професійно значущі якості, майбутні лікарі, соціально-гуманітарні дисципліни.

Анотація

У статті розкрито можливості методу проектів як засобу формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів; виокремлено основні вимоги до використання методу проектів; показано доцільність використання парної та мікрогрупової роботи під час виконання проектів; наведено приклади конкретних проектів, що здійснювали студенти під час вивчення соціально-гуманітарних дисциплін.

Посилання

Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах : монографія / Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський ; за заг. та наук. ред. О. Б. Тарнопольського. – Дніпропетровськ : ДУ ім. А. Нобеля, 2013. – 228 с.

Гончаренко С. У. Соціально-педагогічний словник / С. У. Гончаренко ; за ред. В. В. Радула. – К. : ЕксОб, 2004. – 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Корж, О. (2020). МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197650

Номер

Розділ

Статті