ОСОБЛИВОСТІ СТУПЕНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НОВИХ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ

Автор(и)

  • Тамара Кравченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197652

Ключові слова:

Інженерно-педагогічна освіта України, європейський освітній простір, Болонський процес.

Анотація

В статті розглядаються шляхи модернізації, трансформації інженерно-педагогічної освіти України згідно вимог нових державних стандартів, а також відображено напрями удосконалення змісту, форм і методів організації діючої системи інженерно-педагогічної освіти.

Посилання

Болонський процесс у фактах і документах / упорядники : М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш та ін. – Тернопіль : Вид. «Економічна думка» ТАНГ, 2003. – 60 с.

Джантіміров А. Ю. Сучасні вимоги до інженерно-педагогічної освіти // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології : зб. наук. праць / за заг. ред. Н. Г. Ничкало. – Харків : НТУ «ХПІ», 2007. – С. 203–209.

Мачулін В. Ф. ВАК у контексті Болонського процесу / В. Ф. Мачулін, Р. В. Бойко, Л. Є. Шкляр // Науковий світ. – 2005. – № 5. – С. 2–5.

Муравьёва А. А. Подготовка инженерно-педагогических кадров в Европейском Союзе / А. А. Муравьёва // Среднее профессиональное образование. – 2004. – № 10. – С. 47–48.

Учителя, педагогическая деятельность и новые технологи : Всемирный доклад по образованию 1998. – Париж : Издат. ЮНЕСКО, 1998. – 175 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кравченко, Т. (2020). ОСОБЛИВОСТІ СТУПЕНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НОВИХ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197652

Номер

Розділ

Статті