МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Ганна Макарова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197654

Ключові слова:

Наукова бібліотека, педагогічний вплив бібліотеки, професійний розвиток майбутніх вчителів.

Анотація

В статті розкриваються можливі напрями діяльності наукової бібліотеки вищих педагогічних навчальних закладів з метою підвищення ефективності професійного розвитку майбутніх вчителів. В результаті проведеного дослідження встановлено, що основними з них являються: науково обґрунтована координація діяльності студентів щодо використання бібліотечних та світових інформаційних ресурсів; співпраця наукової бібліотеки зі структурними підрозділами та викладачами ВНЗ при формуванні інформаційно-освітнього середовища; ефективне використання можливостей бібліотеки у питаннях забезпечення самостійної роботи студентів.

Посилання

Дворкина М. Я. Информационное обслуживание: социокультурный подход / М. Я. Дворкина. – М. : ИПО Профиздат, 2001. – 112 с.

Дунаева Н. В. Информационно-образовательная среда вузовской библиотеки как фактор формирования информационной культуры личности студента [Электронный ресурс] / Н. В. Дунаева. – Режим доступа : http://www.rba.timacad.ru

Филиппова Л. И. Опит работы вузовских библиотек и проблемное поле библиотековедческих исследований в ЯГУ // Материалы межвузовской научно-практической конференции «Современные библиотеки в условиях модернизации образовательных процессов» [Электронный ресурс] / Л. И. Филиппова. – Якутск, 2008. – Режим доступа : http://libr.s-vfu.ru/konf2008

Костенко Л. Й. Бібліотека інформаційного суспільства / Л. Й. Костенко, М. Б. Сорока // Бібл. вісн. – 2002. – № 3. – С. 33–38.

##submission.downloads##

Як цитувати

Макарова, Г. (2020). МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197654

Номер

Розділ

Статті