МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197661Ключові слова:
Маркетинг, освіта, освітній маркетинг, педагогічний маркетинг, конкуренція, нові технології в навчанні, імідж закладу освіти.Анотація
Стаття присвячена актуальній сьогодні проблемі впровадження системи маркетингу на ринку освітніх послуг, зокрема, що стосується розробки стратегічних дій у напрямку створення позитивного іміджу закладу освіти та підвищення його конкурентоспроможності. У статті йдеться про проблеми сучасної вищої освіти і пропонуються шляхи покращення ситуації, що склалася, враховуючи можливості маркетингу.
Посилання
Чорний О. О. Актуальні проблеми підгтовки майбутніх маркетологів у системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. О. Чорний // Ефективна економіка : електронне наукове фахове видання. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1000.
Теорія і практика маркетингу в Україні : монографія / за наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А. Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584 с.
Тєлєтова С. Г. Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів / С. Г. Тєлєтова, О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 118–124.
Сиченко В. В. Сутність та особливості маркетингу освітніх послуг в україні [Електронний ресурс] / В. В. Сиченко. – Режим доступу : http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-2/doc/2/10.pdf.
Проект Концепції розвитку професійної освіти і навчання в Україні (2010–2020 рр.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvitadnepr.com/index.php/normativno-pravova-baza/41-profesijno-tekhnichnaosvita/484-kontseptsiya-rozvitku-profesijnoji-osviti-i-navchannya-v-ukrajini-2010--2020r-proekt.
Баталова О. С. Специфика маркетинговых коммуникаций на рынке образовательных услуг / О. С. Баталова // Экономическая наука и практика : материалы междунар. науч. конф. (г. Чита, февраль 2012 г.). – Чита : Издательство Молодой ученый, 2012. – С. 110–114.
Ганаева Е. А. Маркетинг дополнительного образования : учебно-методическое пособие / Е. А. Ганаева. – М. : Издательство МГОУ, 2004. – 118 с.